Monday, August 10, 2009

Narodna milicija

Fotografija preuzeta sa http://www.nacionalnaklasa.comZnam, znam ne zove se više "narodna milicija", ali od kako sam vozač (10-ako godina) taj ne tako stari naziv uvek me asocira na to da milicija (pogotovu saobraćajna) služi samo da uzima pare poštenom svetu. O čemu se zapravo radi? Juče sam prolazio putem od Kragujevca prema Batočini a to je jedan nov put širine auto puta sa dve lepe nove trake + zaustavna - prav kao strela sa zaštitnom ogradom izmedju traka za drugi smer. Ono što nisam primetio je tabla za ograničenje brzine a pošto put počinje odmah po izlasku iz Kragujevca ostaje nedorečeno da li i dalje važi ograničenje od 50(60) za naseljena mesta - jer zapravo se ne zna gde počinje a gde se završava naseljeno mesto. Vratiću se kasnije na to ograničenje.

Na samom početku puta sa desne strane (u zaustavnoj traci bilo je parkirano bar 20-30 automobila) a sa obe strane puta je bila gomila sveta od kojih je njih dosta imalo kamere i fotoaparate. U prvi mah nisam razumeo šta se dešava ali kada je pored mene projurio momak na motoru shvatio sam da se taj novi put koristi kao poligon gde mamini i tatini sinovi mogu da testiraju svoje nove mašine - i to sve dok ljudi normalno voze svoje automobile putem!?!? Znači put NIJE bio zatvoren, nije bio obeležen za trke ili stagod. Bilo mi je prosto neverovatno da "narodna milicja" iz naslova ne zma za taj događaj tj. okupljanje. Sve što sam mogao da pomislim je da se za to sigurno zna ali da vlast/policija žmuri na to dešavanje. Pa dobro rekoh svojim saputnicima, i to je Srbija, šta ćeš dešava se.

Kako smo nastavili dalje novim, lepim putem nismo prešli ni 2-3 kilometra na vrhu malog uzvišenja stoji - pogađate ko - patrola saobraćajne policije (više nije narodna, a ni milicija) i uredno zaustavlja ljude i piše kazne za prekoračenje brzine na putu na kome se ne zna koliko je ograničenje, a 2 kilometra niže motoristi divljaju sa 200+ km/h. E pa dragi moji TO JE SRBIJA. Od početka letnje sezone odmora ne zna se broja poginulima i povređenima po putevima Srbije. Ulicama gradova noćna vožnja se pretvorila u ruski rulet a policija radi šta? Malo puni budžet, malo puni svoje džepove.

Halo ministre, jel si se podsetio kako je lepo na vlasti? Ako uživaj nećeš još dugo kao ni tvoji novi drugari po foteljama.

3 comments:

  1. kakva drzava takva i fotografija

    ReplyDelete
  2. Heh kao pesma Belog Dugmeta:,,Milicija trenira strogoću da ne bude sve kako ja hoću".

    ReplyDelete